xoves, 6 de maio de 2021

LECTORA DO MES DE ABRIL

Ola, lectores!! 

Vaia sorpresa! Por fin podemos felicitar e entrevistar a unha nena de 5º de infantil por ser a  lectora do mes de abril. O seu nome é...

Lola Agís


                          Entrevista  

Fada:  Ola Lola!! Véxote moi maior! Cantos anos tes xa?

Lola:  Teño 4 anos.

Fada:  Polo visto, segues lendo moito. Sabes ler ti soa?

Lola: Comezo a ler algunhas cosas soa.

Fada:  Cando aprendiches ? 

Lola: Neste curso, coa axuda da miña nai e a miña profe.

Fada: Cantas cousas fas xa! Ademais quedei abraiada coas fichas de lectura que entregaches. Están fenomenal! Fixéchelas soa ou  axudouche alguén? 

Lola: Axudoume a miña nai.

Fada:  Moi ben. E... de todos os libros que liches, cal é o teu favorito?

Lola: Gústanme moito os libros de princesas e tamén o libro ¡Alguien se ha tragado a Lola!

Fada: Quen é Lola? Unha nena coma ti? 

Lola: Non, Lola é unha bolsa que flota desorientada no mar e unha tartaruga trágaa.

Fada:  Non me digas! E que pasou ao final?

Lola: Que un neno consegue rescatala. 

Fada:  Ufff... que alivio!!... por certo, na túa casa, aos teus pais gústalles ler tanto coma ti? 

Lola: Si, na miña casa, miña nai é a que máis le.

Fada: Cal é o teu momento favorito do día para ler un libro?

Lola: Pola tarde cando estou no salón coa miña nai.

Fada: Agora unha pregunta importante: Se foses unha personaxe de conto, cal che gustaría ser?

Lola: Unha  fada, para facer cumprir os desexos dos demais.

Fada: Moitas grazas Lola. Encántame coñecer pequenas pero grandes lectoras coma ti.

Lola: Adeus!


A Fada Acaramelada

 Todvai saír ben! 🌈


Ningún comentario:

Publicar un comentario